Dostępne formy płatności
  • Płatność za pomocą systemu Przelewy24 – błyskawiczne przelewy bankowe/płatność kartą kredytową
  • Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068
Dostępne metody wysyłki

Przesyłki wysyłane kurierem InPost oraz InPost Paczkomaty

Koszt wysyłki:
  • Wysyłka płatność z góry Inpost kurier: 12.00 zł
  • Wysyłka InPost Paczkomaty : 10.00 zł
  • Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 100 zł
Czas wysyłki zamówionego produktu
  • Czas wysyłki towaru wynosi maksymalnie 48h w ciągu dni roboczych
Jak mogę anulować bądź zmienić wybrane wcześniej zamówienie ?
  • Aby anulować bądź zmienić opłacone zamówienie należy niezwłocznie skontaktować się z nami w godzinach pracy. Telefon kontaktowy umieszczony jest w lewym górnym rogu strony głównej. 
Jak mogę się zarejestrować ?
  • W celu dokonania rejestracji należy w prawym górnym rogu ekranu kliknąć  „ Twoje konto” gdzie można dokonać rejestracji uzupełniając odpowiednie rubryki.
Jak kupować ?
  • Aby dokonać zakupu w naszym sklepie należy zarejestrować się ( bądź dokonać zakupu bez rejestracji ) w zakładce Twoje Konto. Następnym krokiem jest dodanie do koszyka wybranego przez Ciebie produktu następnie przejść do zakładki Koszyk mieszczącej się w prawym górnym rogu ekranu. Jeżeli posiadasz kod promocyjny wpisz go w odpowiednim miejscu , zapoznaj się z regulaminem, kliknij przycisk KUPUJĘ I PŁACĘ, wybierz sposób dostawy i płatność, gotowe!
Jak zwrócić produkt ?
  • Aby dokonać zwrotu produktu należy w zakładce Zwroty/Wymiana uzupełnić tabelę oraz wysłać  na nasz adres zakupiony przez Ciebie zegarek ( w stanie nienaruszonym, z dowodem zakupu i oryginalnym pudełku ) w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Bądź po prostu skontaktuj się z nami.
Jak zareklamować produkt ?
  • Aby dokonać reklamacji produktu należy w zakładce Zwroty/Wymiana uzupełnić tabelę oraz wysłać  na nasz adres zakupiony przez Ciebie produkt
Czy mogę wymienić produkt Joris No Smell ?
  • Tak, istnieje taka możliwość. Wyślij nam zakupiony przez Ciebie produkt nie później niż 14 dnia od otrzymania przez Ciebie przesyłki. W razie niejasności, pytania mogą być kierowane pod adresem mailowym lub telefonem komórkowym.